Modul Univerzalizem
Prostor lepote, del katerega smo vsi
Z otroki gremo v park, se posedemo na odejo in poslušamo, gledamo ter vohamo okolico.
*Otroci sedijo v krogu, opazujejo okolico – povejo, kaj vse vidijo.
*Otroci sedijo v krogu, mižijo in poslušajo – povejo, kaj vse slišijo.
*Otroci sedijo v krogu, mižijo in vohajo – povejo, kaj vse vohajo.
Naredimo zaključek, da vidimo, slišimo in vohamo veliko živih in neživih stvari. Vse te stvari pa so del prostora, del našega planeta in del lepote, s katero živimo v harmoniji.
Pravljica nekoliko drugače
Otroci razmišljajo o potrebah in čustvih vseh junakov v pravljici.
*Kako bi svojo zgodbo pripovedoval negativen lik v pravljici?
*Bi se dalo pravljico povedati tako, da bi vsi liki imeli nevtralno vlogo?
*Izdelamo in zapišemo prirejeno pravljico ter jo damo na razstavo staršem.
Vsi različni, vsi lepi!
Seznanitev z različnimi kulturami sveta.
*Spoznavanje različnih kultur in običajev po svetu.
*Ugotavljanje podobnosti in razlik ostalih kultur z našo.
*Izpostavljanje stvari, ki so nam pri drugih kulturah še posebno všeč.
Čarobne besede in čarobna dejanja
Poudarjamo pomembnost čarobnih besed in dobrih del.
*Pogovor o besedah in besednih zvezah oprosti, hvala, prosim, dober dan …
*Izpostavljane pomembnosti teh besed v vsakdanjem življenju.
*Pogovor o tem, kaj so dobra dela in zakaj so v splošnem tako dobrodošla.
*Kako se počutimo, ko nam nekdo reče nekaj lepega?
*Kako se počutimo, ko kdo za nas naredi nekaj dobrega?